Wednesday, May 26, 2010

~ cerita sikit tentang nikah ~

Saya nikah pas solat jumaat..
dalam kol 3 lebih mcm tu..
Alhamdulillah..sekali lafaz, saya sah jadi isteri dia..:)
pss...x nanges pon..hehe..

tapi masa mak saya baca part penyerahan anak, mak saya sedey..
puas la mata ni terkebil2 tahan air mata dari meleleh..

tapi saya hepi sgt2..
semuanya berjalan lancar..
Alhamdulillah..

love my makeup..
love my nikah dress..
sume2la sukeee....

: thanx to all my family..
love them..


layan gambar k..
ni je dapat upload..
pinjam laptop adik jap..
nant ada masa, saya upload gambar sanding.....








7 comment:

Zahra Ashiqin said...

taniah dear! selamat pengantin baru :) cantek ur color theme..nice

k|ree said...

tahniah dear...
sorry tak dpt datang...nak alamat awak...mau anta adiah...:)

Atiqah Adnan said...

tahniah ye hajar..
semoga berbahagia selamanye ok..
^___^

Errina.Rahim said...

TAHNIAH HAJAR.... Sorry tak dapat datang..anyway jemput ke majlis perkahwinan kita 5june ni ye... give your email please.... nak send kad jemputan.

Anonymous said...

salam.. guna khidmat mak andam mana? nanti nak cuba survey utk my brother kahwin..

Siti Hajar said...

zahra ashiqin ~ thanx..:)

kiree ~ its ok..x pelah..ucapan pon cukup..(^^)

atiqah ~ terima kasehh..:)

errina ~ violet_503@yahoo.com..thanx..(^^)

anon ~ kak wiwin..nant saya update pasal ni..

AZIANA said...

tahniah..saya pun mik mak andam kak win nanti..he sangat peramah orangnyer..