Friday, May 28, 2010

~ kejadian 21.5.2010 ~

Okie.. citer sikit pasal hal kawen saya..

cuti start hari khamis..sebab x byk cuti, so terpaksa la cuti sikit2..:)
hari khamis tu pon masih keluar lagi g beli barang..hehe
biasalakan.. ada je benda x beli lagi..

siapkan sume hari khamis tu..deco2 hantaran..
memang agak ke;am kabut skit la hari khamis tu..

malam tu pakai inai..my sister tolong pakaikan..
thanx..

so...tdo..esok nak menghadapi hari penting..
tdo kena cukup..
tapi nak kate tdo lena, tu x delah..
terjaga2 juga..
kol 6 dah terjaga..solat sume..
mak andam dtg kol 12.30 nant..

hati dah berdebar2 ni..
tetiba dlm kol 9 mcm tu, perut ni berbunyi2..
memang lapar.. cari makanan..ada pun kueh.. xnak kueh..nak nasi..
so, my sister yg baik hati ni..tgk adik dia kelaparan, dia pon g beli sarapan..
hehe..
tapi dah mkn sikit, rasa x selera..tapi perut lapar lagi..
hmmm...

kol 12.30 mak andam pon dtg..
tadah la muka utk disolek..
sepanjang proses menyolek tu saya x de kesempatan nak tgk muka saya sb saya dok jauh skit dgn cermin..kerana?? lighting ada kureng skit kat depan cermin tu..

kol 2 lebih,rombongan dah nak sampai..
saya tudung pon belom pakai..
so, terpaksa pgl adik, bawa keluar hantaran..
masa tu my twin sister masuk, dia senyum n kate cantik..:)
so, saya tau akak tu makeup cantik..

saya x kesah org kate muka masa x makeup x cantik,
yg penting saya hepi hari tu....:)


baju nikah saya beli sendiri..tudung tu last minute g carik (hari senin sebelum nikah jumaat tu)..
beli kat ariani..tapi, saya memang suka giler tudung tu..walaupon mahal skit, tapi cantik n semestinya saya akan pakai lagi utk baju lain.. (dah pki masa g outdoor)
x macam selendang waktu saya tunang dulu..memang terperuk la dlm almari tu..

ramai kate, tema warne saya cantik..:)
thanx.. actually tema kaler tu x de dlm perancgn..sebab x nak warne putih kan..
boleh baca entry pasal baju nikah ni..

kasut nikah pon xde..
recyle dari kasut akak dulu masa dia kawen..cuma masa kasut sanding beli baru..
alhamdulillah masa hari jumaat tu x hujan..

oo..tapi ada perkara yg saya sgt ralat berlaku masa hari nikah n sanding..
x de kena mengena dgn org lain..saya sendiri yg salah.. :(

oklah, dah panjang pon tulis..
nant sambung masa sanding.....(^^)

0 comment: