Saturday, March 19, 2011

~ Kisah pantang ~

kisah berpantang sy x la hebat mana..
pantang biasa2 je..

hari 2nd balik rumah lapar giler sb kat hosp mcm x mkn sgt..

tiap2 pg mak sy akan msk kan nasi+ikan tenggiri bakar.
pas tu menu tghari nasi+ikan tenggiri bakar+sayur sawi..
itula lauk sy selama 10 hari..
masa hari kedua, ketiga, keempat n so on sy ok lagi..
mkn sgt selera.
bile mask hari ke-8 sy dah mula boring..
hari ke-9, syr sawi pon xleh nak mkn dah..
tp mak sy kate syr tu bgs utk bykkan susu..
ok, part ni x horror sgtla kan..

plg ngeri, part nak jg jahitan tu..
ish..klu ingat balik la.. mmg x sggp nak lalui lg.
dgn baby kuning lg kan, harusla ulang alik g klinik amik darah..
pergh, siksanya.. jln pon slow je.
smpi jahitan kat ctu bengkak..
pastu dgn sembelit lagi kan..
Ya Allah..mmg dugaan..
bile dah bengkak, duduk pon sakit..
dah terpakse duduk menyenget. dok guna pun**ung sebelah je.
jln pon terpakse sekat2..
sampi rs cam nak nangis je..
mmg dah nangis pon

bile dah sakit mcm ni, nak x nak terpaksela telan pati ikan haruan tu..
perghhh..rase dia.. memang 'sedap'..
nak cepat baik punye pasal..
tp bak kate mak sy..
biasala tu.. dah baik, sakit balik..pastu baik balik luka tu..
klu beranak ni senang, x kan Allah bg syahid kecil klu ibu tu meninggal waktu bersalin..

Tp Alhamdulillah, skang ni dah ok skit..
dah boleh dok atas kerusi n sofa..:)
tp jln stil kena slow2..
x nak jahitan tu terbuka @ bengkak lg..

sekarang ni, lauk x pantang sgt dah..
pg td dah mkn kuey tiaw goreng..

xsbr nak baik..
awal2 dah ckp dgn hubby, habis pantang sy mau SHOPPING..
YEAY....:)

6 comment:

~aiedajimmy~ said...

ala ngilunye la bab jahitan ni..

~aiedajimmy~ said...

bby hajar aritu brpe kg ye?

Ainul said...

minum air masak banyak.ainul dl ambik NR.alhamdulillah takde sembelit..

Atiqah Adnan said...

err terasa sakitnyee tang jahitan tu even baca jee entry hajar nie.. takutnyeee bengkak.. err.. take care tau.. kuatkan semangat for baby k dear..

Siti Hajar said...

aieda ~ 2.15 kg..hehe..comel je berat dia..
ainul ~ rmi ckp nr nye produk bgs..
next time preggy bolehla pki nr
atiqah ~ thanks dear:)

cerita dewasa said...


Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep / gambar bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny / cerita hot