Monday, January 18, 2010

~Perncgan Pas Kawen~

kali ni nak citer perancgn lepas kawen..

pasal rumah?
pas kawen sy n tunang rncg duk rumah sewa..kitaorg nak belajar berdikari..nak cuba hidup sendiri..tapi yg menjadi masalah nye skang ni...
saya sgtla penakut..
tunang pulak klu keje, dia ada 3 mgu dia kena standby..means klu ada keje mlm pun dia kena keje..takkan la saya nak tgl sorg2 kat umah sewa..ni yg skang tgl sorg2 kat rumah pun penakut, apalagi kat rumah lain kan..
saya ckp tunang..'klu abang kena kena keje mlm, saya kena tgl sorg2 ke kat rumah?'
dia jwb...'awak duk dulu umah mak..nant abang dah abis keje abang amikla..'
hmmmm...
klu dah abis keje kol 3,4 pagi..xkanla larat nak ulang alik kan dari rumah mak ke rumah sendiri..
nant ada pulak kes, rumah sewa byr tiap bulan2 tapi duk umah mak..hehe..

pasal keje?
wat masa ni saya keje kat melaka dulu..malas nak cari keje duk jauh2 ni..lagipun saya masih dlm 6 bulan kontrak..klu dpt sambung, Alhamdulillah..klu x, saya cari keje lain..(~^)

pasal anak?
*wink2*

time raya?
saya ikut je suami..klu kata thn ni raya umah dia, saya on je..tapi, raya thn depan rumah saya pulak tau yang..abang jgn nak cikelat..:)

itu jela kot..

~mgu ni g kursus kawen..pas abis, setlekan borg2 kawen pulak...



15 comment:

Yanie said...

bley wt awl2 ke borang2? btw, date kawin kte same lh..uhu

Zahra Ashiqin said...

bile date hajar kawen?

faratul said...

hajar same2 mlk eh?

Lia Akma said...

hajar..selmat berkursus kawin la yer..=p

Siti Hajar said...

yanie~siapkan mana yg patut..gmbr, hiv test n etc..yeay..ada member tarikh same..hiks~

zahra~nikah 21.5, sanding 22.5..x letak kat wedding ticker sb b4 ni dah byk kali ubah tarikh..so nant nak dekat2 baru umumkan..:)

faratul~yap..tunang pun org melaka

lia~hehe..selamat...

.h.a.s.z. said...

ja, samo la kite..skg aku sewe..tp dkt ngn uma nek aku..ayie tuh shif, bile keje mlm n aku xde kkuatan, aku lari la uma nek aku..tp skg branikn dr tdo uma sorg2..hu2..kene blajo tuh, klu x, smpi bile nk larik2 uma nek aku tuh..hik2..chayo2!

fikaryna said...

bagus la da nampak apa sket2 apa nak buat lps kawen..tp yg pntg majlsi nanti selamat kan..btw all d best ya!

siti said...
This comment has been removed by the author.
Siti Hajar said...

hasz~tula hasz..nak x nak kena blajar juga kan tdo sorg..

ryna~thanx..moga2 selamat majlis nant..InsyaAllah....

ieja said...

seronok dengar org da nak pergi kursus kawen.. sedangkan saya masik terkial2 nak cari tarikh yg betul2 tunang saya free..

xkira.. saya kena jumpa bos dia..haha.. patutkah..

neway, rasanya cadangan ur husbd to be u tu ok la hajar.. :)

Nur Diyana said...

amboi da pk pasal anak....

Azi3 said...

~wink~ pasal anak? huhu nk jugak thu.. kah kah kah

Siti Hajar said...

ieja~klua da masa terus g kusus..jgn tgh2..

diyana~mestla..perncgn dlm hidup mest ada..

azie~anak?hehe..ada rezeki ada.. xde, kita usaha smpi ada.....:)

Anonymous said...

Hi!
You may probably be very curious to know how one can make real money on investments.
There is no need to invest much at first.
You may begin earning with a money that usually is spent
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to share my secrets at my blog.

Please visit my pages and send me private message to get the info.

P.S. I earn 1000-2000 per day now.

http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Anonymous said...

oit..gatai..anak je mata blink2 eh,,