Saturday, March 13, 2010

~ atiqah n fatimah ~

Kali ni update pasal g org kawen..
ada 2 org kawan yg kawen..
satu org atiqah..
satu org timah.

hari ni keje setengah hari, so pas alik keje kol 1.30 baru gerak g rumah atiqah dulu..
sesat skit jela..jumpa jugala..:)
dtg2, pengantin tgh bersanding..hehe..
memang cantik puan atiqah ni..
sweet...

pas tu g rumah member pulak..dia ni kira sedara tunang..merangkap member saya..
pengantin yg sama padan sama cantik...(^^)

layan jela gmbr ni yek..


ni gmbr celah tingkap sb masa tu penuh org kat dlm rumah..







*****************











selamat pengantin baru buat atiqah n fatimah..
semoga bahgia hingga akhir hayat....

7 comment:

MaZNi PutERi said...

ala... tak sempat jumpe hajar. saya sampai kul 1. ke kita berselisih?

atika said...

salam...nk tanye la..mane yer pengantin yg pakai baju biru 2 amik mak andam..cntik la baju dier..biasenye baju cm 2 kt sayang creation jerk ader..;-)

Siti Hajar said...

mazni~rasanya x selisih kot..saya smpai dlm kol 2 lebih cam tu..sygnye x dpt jumpa..

atika~dia amik dgn pak andam yazid..kedai dia area2 bukit rambai nak ke tga batu..

atika said...

yerker....owh..kazen sy yg bulan 4 ni pun ade amik ngan pak yazid 2..baju die pun ala2 kat sayang creation gak kn...cantekk..;-)

MaZNi PutERi said...

mmm, xpelah... nnt jemput dtg ke majlis saya ye. blh la jmpe...

Hasnah said...

oowhhh napekah gmbar saya ada dlm nie? hehe baju purple~ hehe ;)

Atiqah Adnan said...

thanks hajar..
seb baik kita sempat juga awak juga kan hari tu.. ^^