Saturday, March 13, 2010

~ atiqah n fatimah ~

Kali ni update pasal g org kawen..
ada 2 org kawan yg kawen..
satu org atiqah..
satu org timah.

hari ni keje setengah hari, so pas alik keje kol 1.30 baru gerak g rumah atiqah dulu..
sesat skit jela..jumpa jugala..:)
dtg2, pengantin tgh bersanding..hehe..
memang cantik puan atiqah ni..
sweet...

pas tu g rumah member pulak..dia ni kira sedara tunang..merangkap member saya..
pengantin yg sama padan sama cantik...(^^)

layan jela gmbr ni yek..


ni gmbr celah tingkap sb masa tu penuh org kat dlm rumah..







*****************











selamat pengantin baru buat atiqah n fatimah..
semoga bahgia hingga akhir hayat....

9 comment:

_Gnie_ said...

ala... tak sempat jumpe hajar. saya sampai kul 1. ke kita berselisih?

atika said...

salam...nk tanye la..mane yer pengantin yg pakai baju biru 2 amik mak andam..cntik la baju dier..biasenye baju cm 2 kt sayang creation jerk ader..;-)

Siti Hajar said...

mazni~rasanya x selisih kot..saya smpai dlm kol 2 lebih cam tu..sygnye x dpt jumpa..

atika~dia amik dgn pak andam yazid..kedai dia area2 bukit rambai nak ke tga batu..

atika said...

yerker....owh..kazen sy yg bulan 4 ni pun ade amik ngan pak yazid 2..baju die pun ala2 kat sayang creation gak kn...cantekk..;-)

_Gnie_ said...

mmm, xpelah... nnt jemput dtg ke majlis saya ye. blh la jmpe...

asna cute said...

oowhhh napekah gmbar saya ada dlm nie? hehe baju purple~ hehe ;)

Atiqah Adnan said...

thanks hajar..
seb baik kita sempat juga awak juga kan hari tu.. ^^

job said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室