Tuesday, March 30, 2010

~ kad kawen ku ~

cerita hangat..baru keluar dari oven..

cerita pasal kad kawen saya..

alkisahnya..hari tu org tu dah bg draft, so saya ada betul2 kan skit, email balik kat dia..
so tgula dia email balik..tgu punya tgu x email2 pun..
so saya call dia hari ahad tu..kata nak email mlm tu or esok(mean-isnin)
tgu lagi..sampai la mlm ni........

okeh..saya dah start naik angin skit..mcmane ni?x email pun..
so saya sms dia..x nak call sb nant takut suara tgi2 n saya marah2..klu boleh, saya x nak marah2.. rugi..

so, lebih kurang beginila sms nye..10.10 mlm..<---dah x boleh tgu esok pagi..
~salam en ****. dah email ke belum?????sgt x puas hati dgn service u.-siti hajar tmn bkt rmbai~

awak tau apa dia wat?
dia terus call saya..
saya??alamak..apa aku nak jawab ni..
hehe..tau pun takut..:)

adegan seterusnya bukan nak cerita hal buruk..
sgt puas hati dgn layanan dia..
dia call kata dah email, tapi masalhnya saya x dpt email dia..
maybe system hang ke ape ke..x kesahla..

dia x marah pun saya balik..*x kan dia nak marah saya kan..*
minta maaf..dia cool je..bagus2..bila dia cal tu, ckp bla2...saya terus sejuk hati..
x jadi nak marah2.. klu mcm ni barula berani nak rekomen kan..
cuma klu ada delay tu, kena call or sms dia..utk reminder kan dia.. bz kot..

ape2 pun, saya x kesahla.. asalkan kad saya tu cantik..:)
x kesahla klu dia kelentong kata dah email kan tapi sebabkan dia terus 'pujuk' cust dia ni..
saya no hal la..(^^)


klu nak tau sape yg wat kad kawen tu email la saya..bukan x nak publish kat cni..
tgu la kad siap..senang, publish all out je nant..x yah dua tiga kali entry..

dada~

2 comment:

MyRule said...

Semakin dekat nampak nyer...:p

Unknown said...

jgn luper hntr kad mu yg cantik itu. nk dijadikan sbg rujukan.
lg 1 photographer hang tu, abg aku kenal sgt. hehehe... aper2 pn after hang kawin, nak tgk gmbr, nk survey gak.