Saturday, August 29, 2009

~Baju Nikah~

Bulan puasa sgtla sibuk..x de masa nak tulis ape2..lgpun x de progress terbaru tntg perkahwinan yg nak dikongsi bersama :) Cuma saya mahu tanya pendapat kalian tntg baju nikah.

Baju nikah saya akan tempah dan warnanya adalah putih*mcm warne wajib utk nikah je..hehe*

Baju nikah adalah kain satin dan dicover dgn kain chiffon ada manik2 putih. Apa yang saya nak tnya ialah, lepas nikah bila lagi saya nak pakai baju tu lagi eh? Klu nak pegi majlis org kawen, sesuai ke?


Apa lg eh event yg sesuai boleh saya pakai baju nikah ni..?

Saya cadang nak wat baju kurung sb klu wat kebaya ke..kurung moden ke..nant x pakai dah.. *sama mcm baju raya thn2 lepas*

4 comment:

k|ree said...

hurmm...boleh pkai bila hari raya...lepas tue,hari raya haji pulak...gi orang kawin pun boleh...mcm kita, baju tunang aritu,pakai utk raya nie..huhuh..save skit..

padelito said...

jgn pakai gie rumah org kawen!!!!nnt org igt ko la pengantin nya..huhuhuh

Siti Hajar said...

klu g org kawen nant org ingat aku pulak pengantin..hehe..x pun aku guna utk jadi pengapit kembar aku nant..

azie said...

hajar mesti lah awk boleh datng kawen azie nnti.. hajar bg alamt nnt azie pos kan kad kawen kt hajar.. orng mlka gak kan?? senang arr dekat