Thursday, August 20, 2009

~Kem Salleh~

Sape tgk tv9 mlm tadi, angkat tgn..hehe..siaran gadis melayu??

Ok, bukan nak cerita pasal gadis2 yg masuk bertanding tu, tapi nak cerita pasal juri. Korang perasan x ada sorg juri nama Kem Salleh?

Dengan bangganye saya mengumumkan bahawasanya Kem Salleh itu adalah bapa saudara saya..hiks~ merangkap pak busu saya *adik bongsu arwah mak saya*

Tapi saya x delah rapat sgt2 dgn beliau sebab jarang jumpa tapi hari raya tiap2 tahun mest jumpa punyela *thn ni x dpt dah duit raya*

Ada sesiapa pernah pergi butik beliau x-Kapas Couture? Saya x berkesempatan lagi nak jenguk2 kat cna..

Pak busu saya ni pun wedding planner juga. Tapi saya x amikla dgn dia.. *bajet x de..hehe*

my sister+her hubby masa kawen 13.12..*yg pakai baju putih tu la pak busu kita*


Oklah, x de ape nak update pasal kawen. Pas raya nant baru on balik..:)

4 comment:

padelito said...

oo yeke..aku ada tgk mlm td gadis melayu..tapi sekejap2 je la..tgk untuk mengutuk peserta2 nya...xsuka la tgk rancangan tue..huhuh (boleh ke)..

Siti Hajar said...

aku x pernah tgk pun siaran tu..tgh tgk tv8(cite pasal realiti fesyen designer) tetiba abang aku msg suruh buka tv9. aku pun tgkla, nmpk pak busu aku dlm tu..hehe

Anonymous said...

pakbusu kita gak~~
kita pon nak promot..

hahahaha~

:)

Kem said...

tq hajar, tak sangka anak buah kt ni ada blognya sendiri....all d best! slm, pak busu @ kem