Thursday, August 20, 2009

~Kem Salleh~

Sape tgk tv9 mlm tadi, angkat tgn..hehe..siaran gadis melayu??

Ok, bukan nak cerita pasal gadis2 yg masuk bertanding tu, tapi nak cerita pasal juri. Korang perasan x ada sorg juri nama Kem Salleh?

Dengan bangganye saya mengumumkan bahawasanya Kem Salleh itu adalah bapa saudara saya..hiks~ merangkap pak busu saya *adik bongsu arwah mak saya*

Tapi saya x delah rapat sgt2 dgn beliau sebab jarang jumpa tapi hari raya tiap2 tahun mest jumpa punyela *thn ni x dpt dah duit raya*

Ada sesiapa pernah pergi butik beliau x-Kapas Couture? Saya x berkesempatan lagi nak jenguk2 kat cna..

Pak busu saya ni pun wedding planner juga. Tapi saya x amikla dgn dia.. *bajet x de..hehe*

my sister+her hubby masa kawen 13.12..*yg pakai baju putih tu la pak busu kita*


Oklah, x de ape nak update pasal kawen. Pas raya nant baru on balik..:)

4 comment:

padelito said...

oo yeke..aku ada tgk mlm td gadis melayu..tapi sekejap2 je la..tgk untuk mengutuk peserta2 nya...xsuka la tgk rancangan tue..huhuh (boleh ke)..

Siti Hajar said...

aku x pernah tgk pun siaran tu..tgh tgk tv8(cite pasal realiti fesyen designer) tetiba abang aku msg suruh buka tv9. aku pun tgkla, nmpk pak busu aku dlm tu..hehe

~fiqah~ said...

pakbusu kita gak~~
kita pon nak promot..

hahahaha~

:)

Kem said...

tq hajar, tak sangka anak buah kt ni ada blognya sendiri....all d best! slm, pak busu @ kem