Wednesday, July 1, 2009

~Biasa ke Luar Biasa?~

Hari ni mcm biasa je..xde yg luar biasa..cuma kebelakangan ini selera mkn agak 'pelik' sedikit..ini kerana saya terlalu sgt teringin mkn mcm2 benda..tapi jgnla kamu sekelian pk bkn2 ye..mgkin ini perubahan hormon selepas tunang kot..haha..*ada ke?*..

Setiap hari menunya berlainan..
Nak makan tula..nak mkn nila..

Skang ni nak mkn nasi kerabu pulak..ada sapa2 tau nasi kerabu yg sedap kt melaka ni? habaq mai kat cek..dulu aku suka sgt beli kat pasar mlm bangi..memang sedap makcik tu masak..
*x kan nak g bangi semata2 nak beli nasi kerabu?mmg buang tebiat..*

Bercerita pasal makanan, hari ni en.tunang saya tu telah keracunan makanan..sampai dia terpaksa g klinik sebab sakit sgt..cian dia..Biasalah org bujang mesti makan kat luar kan?so kdg2 kedai mkn ni x bersih sgt jadi mudahla kena keracunan..lainla klu masak sendiri..kita jg semuanya..*dan ini membuatkan aku rasa x sabar sgt nak kawen*

Dan...saya x sabar nak tgu hujung mgu ni sebab en.tunang balik melaka..yeaaa..lagi sekali akan menonton transformers buat kali kedua *hepi x terkata*








5 comment:

farhanna said...

selamat berkenalan.. nnt boleh share info

ieja said...

ai salam ziarah..
oo status tunang org jugak eh..
nnt blh share info hari bahagia yer.. :)

Siti Hajar said...

boleh2..no problem...sharing is caring :)

rfa said...

meh ar dtg kat pasar mlm kerinchi..ade nasi kerabu sedap..mkn ngan ikan goreng tepung and telur masin..aduh..sedap bangat..

Siti Hajar said...

iuhhh...meleleh jap..tapi suka mkn dgn ayam goreng..